vineri, 15 octombrie 2010

Snooker şi biliard la Multiplex Leul, Cluj Napoca

Am jucat săptămâna aceasta Snooker şi biliard la Multiplex Leul.

Plusuri: Mese de biliard de calitate. Poate am avut noi noroc :) şi am jucat la una de calitate.
Nu vă lăsaţi induşi în eroare de anunţul care tronează la intrarea în sala de biliard: "Accesul cu băuturi alcoolice este interzis". Aveţi voie cu băuturile cumpărate din multiplex.
Am jucat la o oră relativ devreme (16.00) şi în timpul săptămânii, astfel că până pe la 19.00 ne-am putut desfăşura în voie şi fără să ne simţim aglomeraţi. După ora 19.30 a început să se aglomereze cu tot soiul de puştani şi studenţi. E interesat că am văzut cupluri venind să joace. El + ea + bile şi tac :)
Dacă aveţi de ales, alegeţi mesele de pe centrul încăperii. Cele de pe margine sunt prea aproape de pereţii de sticlă ce despart sala de biliard de celelalte săli şi incomodează uneori priza la masă.

Minusuri: Poate ar fi util un cineva (chelner sau supraveghetor) care să mai schimbe scrumierele din când în când şi să elibereze mesele de sticlele goale de suc sau bere.
Atmosferă tipică de salon de fumători, cu un miros nu tocmai îmbietor pentru nefumători.
Tacuri, aşa cum sunt toate, probabil, din România: murdare. Recomand cu căldură o vizită la apă şi săpun după ce aţi terminat jocul.

Preţuri:
Biliard (ora):    între 10.00-18.00 - 10 RON
                         între 18.00-05.00 - 15 RON
Snooker (ora): între 10.00-18.00 - 15 RON
                         între 18.00-05.00 - 25 RON

0 commentarii:

Trimiteți un comentariu